opvoeding van onze kinderen

Hier kun je discussiëren over de opvoeding van onze kinderen...

Moderator: Moderator's

opvoeding van onze kinderen

Ongelezen berichtdoor bento-islam » 02 sep 2007 17:29

salam zusters ik heb een goede kennis van mij die is net terug van vakantie zij vertelde mij een verhaal over een meisje die ze heeft gekend in marokko die meisje is tien jaar maar ze kan heel slecht zien ze heeft sinds haar 5de jaar een bril waarmee ze kan zien maar door al die jaren heen is hij kapot maar ze draagt hem nog steeds dus ik wil wat geld inzamelen en mijn kennis helpen een bril voor dat meisje te kopen daarom vraag ik wie wil helpen een kleine bijdrage te storten ookal is het maar 50 cent en wie weet heeft dan mijn kennis genoeg om die bril voor haar te kopen pm me maar wiehelpen wil
bento-islam
Moderator

Moslim(a): ja

Ongelezen berichtdoor darsalam » 03 sep 2007 12:44

Aassalaamo3alaikom wa ra7matollahi wa barkatoh
zuster moge Allah jou belonnen
maschallah je denkt veel aan onze broeders en zusters die het moeilijk hebben Allah ifdak .
ik pm je inschallah

Moge Allah onze broeders en zusters, die het moeilijk hebben het gemakkelijker voor hen maken .

Amien...
. يارب أنت رجائي وفيكَ أحسنتُ ظنّي يارب فاغفرْ ذنوبي وعافني واعفُ عنّي العفو منكَ إلهي والذنبُ قد جاء منّي والظنُّ فيك جميلٌ حقّق بفضلك ظن
darsalam
Administrator

Ongelezen berichtdoor aicha1 » 03 sep 2007 18:10

ten 1rste sterkte en ten 2de een bril is niet zo duur jo en heeft zij geen famleden dan die sadaqa kunnen doen?
Afbeelding
aicha1

Ongelezen berichtdoor bento-islam » 03 sep 2007 18:26

ten eerst dank je en ten tweede ik weet is niet zo duur en haar vader is gewoon een gierig iemand die heel veel heeft maar als ik of of mijn kennis die bril voor haar koopt hebben we niet hasanat verdient ik kan als ik wil zo die bril kopen maar ik wou gewon eerst op deze manier proberen en mocht het niet lukken kan ik alsnog uit mijn eigen zak kopen
Afbeelding
bento-islam
Moderator

Ongelezen berichtdoor aicha1 » 04 sep 2007 18:10

nee nee dame als jij of iemand anders die bril koopt diegene krijgt de hasanat, en wat betreft die vader wat een gierige krent
ach ja hoe meer geld een mens heeft hoe gieriger hij word ik ken dat soort mensen
in 1 woord miskiena
Afbeelding
aicha1

Ongelezen berichtdoor bento-islam » 04 sep 2007 20:15

je heb gelijk over hoe meer geld een mens heeft hoe hieriger hij wordt maar ik ga zeker mijn best doen voor die kennis en die meid ookal is het niet via hier er zijn zoveel mensen die het minder dan wij hebben
Afbeelding
bento-islam
Moderator

Ongelezen berichtdoor aicha1 » 05 sep 2007 10:27

klopt en wis je dat je voor je goede intentie al je hasanat kan krijgen masshallah
moge allah,soebhanallah wa ta ala haar helpen met alles
Afbeelding
aicha1

Ongelezen berichtdoor al islaam moslima » 09 sep 2007 14:47

inchallah moge allah het meisje helpen en al onze broeders en zusters die het wat minder hebben die hebben altijd wat extra steun nodig
al islaam moslima

Ongelezen berichtdoor aicha1 » 09 sep 2007 18:04

svp altyd soebhanallah wa ta ala achter god zijn naam zetten en bij rasoel zet je erachter sallalahoe alehim we selem
Afbeelding
aicha1

Ongelezen berichtdoor darsalam » 09 sep 2007 18:13

inchallah moge allah het meisje helpen en al onze broeders en zusters die het wat minder hebben die hebben altijd wat extra steun nodig
inchallah moge allah het meisje helpen en al onze broeders en zusters die het wat minder hebben die hebben altijd wat extra steun nodiginchallah moge allah het meisje helpen en al onze broeders en zusters die het wat minder hebben die hebben altijd wat extra steun nodig

Allah umma amin
. يارب أنت رجائي وفيكَ أحسنتُ ظنّي يارب فاغفرْ ذنوبي وعافني واعفُ عنّي العفو منكَ إلهي والذنبُ قد جاء منّي والظنُّ فيك جميلٌ حقّق بفضلك ظن
darsalam
Administrator

Ongelezen berichtdoor al islaam moslima » 09 sep 2007 21:09

dank je voor je tip dat je me eraan herinneert dat ik altijd allah moet gedenken maar ik denk niet dat altijd je opmerkingen worden gewaardeerd
aicha1 schreef:svp altyd soebhanallah wa ta ala achter god zijn naam zetten en bij rasoel zet je erachter sallalahoe alehim we selem
al islaam moslima

Ongelezen berichtdoor aicha1 » 10 sep 2007 11:35

daar zit ik niet mee mensen moeten van elkaar leren
Afbeelding
aicha1

Ongelezen berichtdoor asraaa » 16 sep 2007 15:59

denk je niet dat iemand liever van een ander wil leren als het vriendelijk wordt gebracht..
[font=Comic Sans MS]assalaamu 3alaykum wa rahmatullahi wa barakatuh mijn lieve zusters! Moge allah SWT jullie leiden en beschermen!![/font]
asraaa

Ongelezen berichtdoor aicha1 » 16 sep 2007 16:58

is het weer niet goed jouwa moet het slijmerig ofzo vergeet dat maar, ik vroeg het netjes of kan je geen holands lezen
sorry maar sommige stagfirola man
Afbeelding
aicha1

Ongelezen berichtdoor darsalam » 16 sep 2007 17:36

Assalaamo3alaikom wa ra7matollahi wa barkatoh
bento_islam ik heb wat geld gekregen van een niet moslimsgezin
sob7annallah
Moge Allah hen tot het goede pad (islam)leiden insaallaah.
het is niet heel veel maar het is een begin.
darsalam
Administrator

Volgende

Keer terug naar Opvoeding van onze kinderen