Little Black Abaya

Hoe draag je jouw kleding? Vertel hier wat je mooi vindt en waar je je kleding koopt.

Moderator: Moderator's

Little Black Abaya

Ongelezen berichtdoor littleblackabaya » 27 mei 2016 17:10

Salaam alaikum wa rahmatullahi wa barraketu zuster!

Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Leila vrouw van een geweldige man en moeder van 4 kinderen alhamdullilah en sinds kort eigenares van Little Black Abaya. Na jaren buitenshuis gewerkt te hebben als sociaal werker met vluchtelingen waarbij ik steeds sterker het gevoel kreeg dat het niet juist was werd ik op een gegeven moment geleid naar zelfstandigheid. Ik had maar liefst 2 banen (en precies de functie die ik hebben wilde) aangeboden gekregen, en had de baan die ik had al opgezegd, maar subhan'allah niks gaat zoals je plant. Beide aanbiedingen werden op ijs gezet omdat er te weinig vluchtelingen kwamen. En toen zat ik ineens thuis. Aangezien ik toen meer tijd had ging ik weer kleding voor mezelf en de kindereren maken. En mensen gingen vragen of ik niet ook voor hun iets wilde maken, alszo geschiede! En nu werk ik alhamdullilah van huis uit. En kan hierdoor de tijd voor mijn huishouden, kinderen en mijn man beter indelen. Ik maak abaya en meer voor kinderen en volwassen vrouwen geheel op maat en naar smaak. Ik doe dit op afstand, je hoeft dus niet bij mij Neem insha'allah een kijkje op mijn pagina op facebook! Als je vragen hoor ik heel graag van je!
[url]
https://www.facebook.com/Little-Black-A ... 4/timeline[/url]
littleblackabaya

Moslim(a): ja

Keer terug naar Kleding