te koop allerlei taksitas

Wat je ook maar in de aanbieding hebt kun je hier aan de man brengen.

Moderator: Moderator's

te koop allerlei taksitas

Ongelezen berichtdoor zahraroos » 06 jun 2010 13:12

op taksita plein heb ik allerlei taksita, djeleba, feestschoen+tasje en goudkleurig kroontje voor een bruid.
Ik heb ook een een keer gebruikte ijzere poffertje/ijzere walnoot pannetje en een ijzere vormpjes voor madeline.

verder heb ik allerlei tweedehands kleding voor kinderen in goede staat voor een kleine donering of al je het niet zo breed heb gratis ophallen fisibillah. de donering is bedoeld voor armen in marokko.

Ik zou zeggen ziet er een leuke taksita voor je bij of ken je iemand,die op zoek is naar een van deze artikelen vertel het door.
doe een leuke bod en wie weet is dat artikel of taksita van jou.
zahraroos

Moslim(a): ja

Re: te koop allerlei taksitas

Ongelezen berichtdoor DameMarokkaans » 16 jul 2011 17:59

zahraroos schreef:op taksita plein heb ik allerlei taksita, djeleba, feestschoen+tasje en goudkleurig kroontje voor een bruid.
Ik heb ook een een keer gebruikte ijzere poffertje/ijzere walnoot pannetje en een ijzere vormpjes voor madeline.

verder heb ik allerlei tweedehands kleding voor kinderen in goede staat voor een kleine donering of al je het niet zo breed heb gratis ophallen fisibillah. de donering is bedoeld voor armen in marokko.

Ik zou zeggen ziet er een leuke taksita voor je bij of ken je iemand,die op zoek is naar een van deze artikelen vertel het door.
doe een leuke bod en wie weet is dat artikel of taksita van jou.

Sallaam kan je een aantal fotos hier plaatsen>>
DameMarokkaans

Moslim(a): ja

Keer terug naar Te koop aangeboden