salam alaykom ladys ;)

Zoek je een vriendin om gezellig mee te mailen, je hobby's mee te delen of eens mee te gaan shoppen? Kan je vriendinnenkring een opfrisser gebruiken? Vind hier je nieuwe vriendin!

Moderator: Moderator's

salam alaykom ladys ;)

Ongelezen berichtdoor XxYasminaxX » 17 jul 2010 22:17

Salam alaykom meiden.. ik ben yasmina ben 23 jaar en woon in Denhaag.. Ik vind het altijd leuk om nieuwe zusters te leren kennen inshaallah.. Ik ben opzoek na een vriendin, waarmee ik kan praten en die er ok voor me is, en met wie ik ook leuke dingen kan doen. en met wie ik samen stap voor stap de islam kan practiceren. inshaallah... :D

Moge Allah ons alle leiden naar het hoogste paradijs amin ... ik hou van jullie omwille van Allah.
XxYasminaxX

Re: salam alaykom ladys ;)

Ongelezen berichtdoor XxYasminaxX » 18 jul 2010 19:41

XxYasminaxX schreef:Salam alaykom meiden.. ik ben yasmina ben 23 jaar en woon in Denhaag.. Ik vind het altijd leuk om nieuwe zusters te leren kennen inshaallah.. Ik ben opzoek na een vriendin, waarmee ik kan praten en die er ok voor me is, en met wie ik ook leuke dingen kan doen. en met wie ik samen stap voor stap de islam kan practiceren. inshaallah... :D

Moge Allah ons alle leiden naar het hoogste paradijs amin ... ik hou van jullie omwille van Allah.

:cry: nobody ? :cry: :(
XxYasminaxX

Ongelezen berichtdoor XxYasminaxX » 19 jul 2010 16:31

:( :cry:
XxYasminaxX

Ongelezen berichtdoor bento-islam » 19 jul 2010 20:55

XxYasminaxX schreef::( :cry:

welkom zuster yasmina ook in de islam mocht je vragen hebben dan kan je die ook altijd stellen
Afbeelding
bento-islam
Moderator

Moslim(a): ja

Ongelezen berichtdoor XxYasminaxX » 20 jul 2010 21:40

bento-islam schreef:
XxYasminaxX schreef::( :cry:

welkom zuster yasmina ook in de islam mocht je vragen hebben dan kan je die ook altijd stellen

dankjewel meid. ik weet het inshaallah. en ik ken veel zusters aan wie ik ook heel veel kan vragen en met wie ik de islam kan practiseren, ben nu 5 jaar geleden bekeerd tot de islam hamdl.. Maar ik vind het ook leuk om nieuwe zusters te leren kennen, want vind zusterschap gewoon heel erg belangrijk... en hoe meer ziel hoe meer vreugt inshaallah! :( maar iedereen leest en reageerd niet :( .. wel jammer . maar ja khairinshaallah :) dankjewel zuste voor je reactie , moge allah je belonen amin.
XxYasminaxX

Ongelezen berichtdoor rozijntje » 15 aug 2010 17:59

Hey yasmina,

K vind het sneu voor je dat r byna niemand heeft gereageerd. Maar goed, Als je alsnog behoefte hebt om te praten, lykt my hartstikke gezellig! Zou k je msn mogen?
rozijntje

Ongelezen berichtdoor Douaa » 19 aug 2010 23:44

Salaam meid,

van mij mag je je msnen sturen...lijkt me leuk
Give thanks to Allah (s.w.t)
Douaa

Keer terug naar Op zoek naar een penvriendin