spijt :(

Zoek je een vriendin om gezellig mee te mailen, je hobby's mee te delen of eens mee te gaan shoppen? Kan je vriendinnenkring een opfrisser gebruiken? Vind hier je nieuwe vriendin!

Moderator: Moderator's

spijt :(

Ongelezen berichtdoor berberse » 13 jul 2009 19:33

salaam ahlaykoem lieve zusters!!

ik heb een paar maand geleden een fantastisch vriendin leren kennen ik vertrouw haar door en door, ze was er altijd voor mij, maar ik heb alles verpest ik liet soms lang niets weten niet expres hoor had het druk maar ik weet het was nog geen reden om haar in de steek te laten!! :( toen ze het heel moeilijk had was ik er niet voor en daar heb ik enorm spijt van want ik weet zon schat van een meid vind ik niet meer! ik heb vaak de fout gemaakt en niets laten weten en telkens vergaf ze mij, maar nu is ze enorm boos op en me en dat vind ik ergg jammer!! dus jah via hier wil ik nogmaals sorry zeggen :oops:

mounia je bent een schat van een meid en een super vriendin geweest je zal altijd in me hart blijven ik weet dat ik het zelf verpest heb
veel liefs xxx
ALLAH IK HOU VAN JE... JIJ BENT DEGENE DIE ER ALTIJD VOOR ME IS EN DAAR BEN IK JE ONBESCHRIJFELIJK DANKBAAR VOOR. HAMDOELILAH YA RABB
berberse

Moslim(a): ja

Re: spijt :(

Ongelezen berichtdoor OegtNajat » 14 jul 2009 23:13

van fouten leer je...InshaAllah zal ze het je vergeven....en komt alles goed :queen:
OegtNajat

Ongelezen berichtdoor Zomer » 15 jul 2009 00:35

berberse schreef:salaam ahlaykoem lieve zusters!!

ik heb een paar maand geleden een fantastisch vriendin leren kennen ik vertrouw haar door en door, ze was er altijd voor mij, maar ik heb alles verpest ik liet soms lang niets weten niet expres hoor had het druk maar ik weet het was nog geen reden om haar in de steek te laten!! :( toen ze het heel moeilijk had was ik er niet voor en daar heb ik enorm spijt van want ik weet zon schat van een meid vind ik niet meer! ik heb vaak de fout gemaakt en niets laten weten en telkens vergaf ze mij, maar nu is ze enorm boos op en me en dat vind ik ergg jammer!! dus jah via hier wil ik nogmaals sorry zeggen :oops:

mounia je bent een schat van een meid en een super vriendin geweest je zal altijd in me hart blijven ik weet dat ik het zelf verpest heb
veel liefs xxx

Salaam aleikom beide zusjes,

Inscha allah zal Mounia vergevingsgezind zijn en zal jullie vriendschap niet kapot lopen hierop. Het is indd niet leuk als iemand er altijd voor haar vriendin is, en dat andersom niet zo is. Hopelijk krijg je de kans om te laten zien dat het ook anders kan, inscha allah.

Wees lief voor elkaar. Liefs
Zomer

Moslim(a): nee

Ongelezen berichtdoor berberse » 23 jul 2009 17:56

ik, hoop et ook.; :(

xxx
ALLAH IK HOU VAN JE... JIJ BENT DEGENE DIE ER ALTIJD VOOR ME IS EN DAAR BEN IK JE ONBESCHRIJFELIJK DANKBAAR VOOR. HAMDOELILAH YA RABB
berberse

Ongelezen berichtdoor Douaa » 23 jul 2009 21:31

Salaam lieverd,

toen k dit las kreeg k tranen in mijn ogen k had totaal nie verwacht dat je dit zou doen dat je zoveel om mij geeft gelukkig weet k dit nu wel k weet nie wat k moet zegge je hebt al alles gezegd k wil je graag vergeven maar....k weet et nie k wil niet dat et weer gebeurt k heb een vriendin nodig die der in alle tijden voor mij is veder hoef k nikss

p.s k heb een andere nummr

beslama
Give thanks to Allah (s.w.t)
Douaa

Ongelezen berichtdoor berberse » 31 jul 2009 21:53

Douaa schreef:Salaam lieverd,

toen k dit las kreeg k tranen in mijn ogen k had totaal nie verwacht dat je dit zou doen dat je zoveel om mij geeft gelukkig weet k dit nu wel k weet nie wat k moet zegge je hebt al alles gezegd k wil je graag vergeven maar....k weet et nie k wil niet dat et weer gebeurt k heb een vriendin nodig die der in alle tijden voor mij is veder hoef k nikss

p.s k heb een andere nummr

beslama

hoiii lieverd ik doe men best!!
we wonen ver van elkaar dus ik weet niet denk er over na :oops: en laat me wat weten heb ook een andere nr xx

dikke zoen :loveit:
berberse

Ongelezen berichtdoor Douaa » 03 aug 2009 00:53

salaam liefjeee...

k heb der overr na gedacht en k vergeef je maar k wil wel zien dat je der wat van hebt geleerd. k heb je nog gemailt maar je hebt mij weer niet terug gemaild en dat is een van de dingen die mij iriteert als je wil dat ons vriendschap blijft moet je tijd maken om mij te mailen dat doe ik ook trouwens k ben in marokko en ga nu al bijna weg over 1 week dus dnk over na of je ons vriendscahp je egt veel waard is k wil het zien bewijs het door elke dag te mailen maak tijd of bn k dat niet waard

ewa beslama thalla k hoor nog van je hoop k
Give thanks to Allah (s.w.t)
Douaa

Ongelezen berichtdoor Pinnie » 07 aug 2009 19:00

Salaam aleikum lieve zusters

Hoe is het hier afgelopen?

Het is jammer soms maar je moet gewoon nooit teveel verwachten van anderen kan je ook niet steeds teleurgesteld raken.....

Als mensen er niet voor je zijn als je ze echt nodig hebt zijn ze niet je echte vrienden...

De waarheid is hard.
Je moet je zusters niet negeren maar hou het contact met mensen die je niet kan vertrouwen oppervlakkig.
Is beter en je raakt niet weer teleurgesteld.

De profeet heeft overgeleverd: Het is voor een Moslim niet toegestaan om langer dan 3 dagen boos te blijven op een moslim broeder, want degene die dit doet, en hij sterft; hij zal naar de hel gaan. (Overgeleverd door Abu Dawood) (Sahih Al-Jami') (pagina 7609).

Liefs Linda
www.bekeerdemoslimas.nl (forum alleen voor vrouwen)
Pinnie

Keer terug naar Op zoek naar een penvriendin