VROUWEN ZIJN FANTASTISCH

Ik ga trouwen, hoe nu?

Moderator: Moderator's

VROUWEN ZIJN FANTASTISCH

Ongelezen berichtdoor Leena » 11 dec 2005 01:42

Face it: Vrouwen zijn fantastisch!!!!!!!!

Toen God de vrouw eenmaal schiep, was Hij reeds zes dagen aan het overwerken. Er verscheen een engel en die vroeg hem: "Waarom spendeert u zoveel tijd aan dit model"? De Heer antwoordde: "Heb je al gezien aan welke voorwaarden ze moet voldoen"? Ze moet helemaal te wassen zijn, 200 beweegbare delen hebben die allemaal te vervangen zijn, ze moet functioneren op Cola light en koekjes, een schoot hebben waar vier kinderen op kunnen zitten, een kus die alles kan genezen, van een geschaafde knie tot een gebroken hart en tot slot mag ze maar een paar handen hebben. De engel was overweldigd door alle voorwaarden: "Een paar handen"! Niet te geloven! En dat is het standaard model? Dat is teveel werk voor een dag. "Neem op z'n minst morgen erbij om het af te maken". "Maar dat gaat niet, ik ben bijna zover, ik heb deze creatie die zo dicht bij mijn hart ligt bijna afgerond. Ze geneest zichzelf al, als ze ziek is en werkt 18 uur per dag" protesteerde de Heer. De engel kwam dichterbij en raakte de vrouw aan. "Wat heeft U haar zacht gemaakt Heer". "Ze is zacht, maar ik heb haar ook heel hard gemaakt" antwoordde de Heer. “Je hebt geen idee wat zij kan doormaken of voor elkaar kan krijgen”. "Kan ze ook nadenken"? vroeg de engel, waarop de Heer antwoordde: "Ze kan niet alleen nadenken, ze is ook in staat om zaken te beredeneren en te onderhandelen". Toen viel de engel iets op en de engel raakte de wang van de vrouw aan. "Oeps, ik geloof dat deze lekt. Ik zei toch dat u er teveel instopte”. "Dat is geen lekkage, dat is een traan" zei de Heer. "Waar dient een traan voor"? vroeg de Engel. De Heer zei: "De traan is haar manier om uiting te geven aan haar vreugde, haar leed, haar pijn, haar teleurstellingen, haar liefde, haar eenzaamheid, haar droefheid en haar trots". De engel was onder de indruk. "U bent geniaal, Heer, U heeft aan alles gedacht! De Vrouw is werkelijk ongelooflijk". En dat is ze, vrouwen hebben krachten die mannen doen verbazen:

* Zij doorstaan ontbredingen en dragen lasten, maar houden vast aan: Geluk, liefde en vreugd.

* Zij glimlachen wanneer ze eigenlijk willen schreeuwen.

* Zij zingen wanneer ze eigenlijk willen huilen.

* Zij verzetten zich tegen onrechtvaardigheid.

* Zij vechten voor datgene waar ze in geloven.

* Zij huilen als ze blij zijn en lachen als ze nerveus zijn.

* Hun liefde is onvoorwaardelijk.

* Zij begeleiden een bange vriend(in) naar de dokter.

* Zij nemen minder en geven hun familie meer.

* Zij accepteren geen "Nee" als ze geloven dat er een betere oplossing is.

* Zij zijn er in alle maten, kleuren en vormen.

* Zij weten dat een knuffel en een kus kan helpen een gebroken hart te helen.

* Zij betreuren het verlies van een familielid, maar blijven sterk wanneer ze denken dat er niet genoeg kracht over is.

* Hun hart breekt als een vriend(in) sterft.

* Zij zijn blij met het nieuws van een geboorte of huwelijk.

* Zij huilen wanneer hun kinderen zichzelf overtreffen en juichen als hun vrienden in de prijzen vallen. * Vrouwen hebben essentie om dingen te zeggen en alles te geven.

* Zij ondersteunen familie en vrienden.

* Zij bezitten compassie en idealen.

* Zij brengen vreugde en hoop.

* Het hart van de vrouw zorgt dat de aarde draait.

* Zij zullen rijden, vliegen, lopen, rennen of mailen om te laten zien hoeveel ze om je geven.

Ps: Vrouwen hebben maar een fout: Ze vergeten nog wel eens aan zichzelf te denken.

Stuur dit naar iedereen in je omgeving, naar de vrouwen: Zodat zij zichzelf gaan realiseren hoe fantastisch ze eigenlijk zijn. En naar de mannen, zodat hun weten wat voor fout ze begaan als ze een vrouw pijn doen.

LET OP MANNETJES: Maak een vrouw nooit aan het huilen, want Allah telt haar tranen!

GROETJES, Leena.
Leena

Ongelezen berichtdoor gelderse » 11 dec 2005 17:40

:up:
"Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt je naar goedheid, en goedheid leidt naar het paradijs."
gelderse

Moslim(a): ja

Ongelezen berichtdoor *Aasiya* » 11 dec 2005 19:25

wow GE-WEL-DIG komt wel een beetje overeen met mij :D:P
Afbeelding
Afbeelding
*Aasiya*

Ongelezen berichtdoor Leena » 11 dec 2005 20:46

hahahha ook met mij!!!!!!!!

:P :D :D
Leena

Ongelezen berichtdoor Harlem69 » 17 jan 2006 04:34

Natuurlijk dames... :roll:

Anyway... vrouwen zijn echt de meest geweldige levende wezens op aarde... :oops:

XXXX

:wink:
Afbeelding Denk niet aan wat je wilt hebben...
Afbeelding maar aan wat je kunt geven...
Harlem69

Ongelezen berichtdoor aicha1 » 17 jan 2006 10:21

:hiding: zeker weten lol,lol,lol.
Afbeelding
aicha1

Ongelezen berichtdoor gelderse » 17 jan 2006 10:49

Met dank aan je moeder :queen:
"Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt je naar goedheid, en goedheid leidt naar het paradijs."
gelderse

Ongelezen berichtdoor ibtissame » 17 jan 2006 11:32

he harlem lang niet gesproken alles goed met je ben je weggeweest?
soebhana allah wa elhamdoelilah wa la illaha illa allah wa allah wa akbar wa la hawla wa la kawata illa billahi el 3alijoe el3adim.
ibtissame

Ongelezen berichtdoor Eelke » 17 jan 2006 12:12

Wel een uitgesproken mening hier. Het lijkt erop dat de mannen maar een ondergeschikte soort is die je beter kunt negeren. Helaas is het zo dat vrouwen ook weer niet zoveel verschillen van mannen. Dus omgekeerd kan ik ook zeggen dat vrouwen moeten weten wat voor fout ze maken als ze een man pijn doen.

Groet, groet Eelke
Eelke

Ongelezen berichtdoor ibtissame » 17 jan 2006 12:45

inderdaad eelke

maar komt toch voor dat vrouwen meer gekwetst worden dan mannen!!!
soebhana allah wa elhamdoelilah wa la illaha illa allah wa allah wa akbar wa la hawla wa la kawata illa billahi el 3alijoe el3adim.
ibtissame

Ongelezen berichtdoor Eelke » 17 jan 2006 12:47

Waarom zou dat meer voorkomen? Mannen worden ook gekwetst hoor, daar zie je het echter niet zo snel, maar daarom gebeurd het nog wel.

Groet, groet Eelke
Eelke

Ongelezen berichtdoor *Aasiya* » 17 jan 2006 12:49

maar niet zo vaak en veel als vrouwen gekwetst worden en geloog me ik ben nu 1 van die vrouwen :wallb:
Afbeelding
Afbeelding
*Aasiya*

Ongelezen berichtdoor gelderse » 17 jan 2006 12:50

Daar gaan we weer

welles/Nietes
gelderse

Ongelezen berichtdoor Eelke » 17 jan 2006 12:51

En omdat jij gekwetst wordt weet je ook hoevaak mannen gekwests worden? Het spijt me dat mannen je niet aardig tegen je zijn, maar vrouwen kunnen precies hetzelfde hoor. In dat opzicht is er heel weinig verschil volgens mij.

Groet, groet Eelke
Eelke

Ongelezen berichtdoor *Aasiya* » 17 jan 2006 12:53

ach eelke rot toch een eind op ga lekker discusieëren op een forum waar je wel gewenst bent met die rare opmerkingen en opvattingen van je
Afbeelding
Afbeelding
*Aasiya*

Volgende

Keer terug naar Ik ga trouwen