Een jongen die zo mooi was...totdat

Ben je een dromer, mijmeraar of een taaltovenaar? Kom en spring in de wereld van verhalen.

Moderator: Moderator's

Een jongen die zo mooi was...totdat

Ongelezen berichtdoor Douaa » 24 okt 2008 11:22

dit gaat over een jongen die heel mooi was en hij ging van die meisje naar die meisje
zeg maar gerust player 4live hij was light getint had blauwe ogen en zag er ongelovelijk goed uit elke meisje die hem zag viel gelijk voor hem als je hem zag maar zodra hij ging praten wou je niet meer bij hem weg maar hij had een hekel aan minder mooi mensen schold ze altijd uit meisje die niet mooi waren en die hem leuk vonden schelden hij uit en negeerd hij
hij was heel blij hij had weer eens een mooi meisje gescordt hij dump de eerst dat ander meisje en dacht bij zichzelf ik denk dat ik nu wel serieus ga doen maar hij let niet goed op de weg en hij maakte een verselijk autongeluk hij werd na de ziekenhuis gebracht en de dokters zijden tegen zijn ouders dat hij in levensgevaar zit geen zorgen hij redde het alleen had hij zijn gezichts vermogen verloren hij keek na de spiegel en schrok zicht kapot en dat ben ik dat ben ik dat jongen die ik zie hij zag er niet meer uit je zag alleen z`n mooi blauwe ogen maar z`n gezicht was gedeeldelijk ernstig verbrand jammer z`n mooi gezicht was hele maal weg vervaagt toen hij naar zjin vriendin ging en hem zo zag maakte ze het meteen uit en zij ik hoef geen lelijk jongen als jou toen geen een meisje keek ooit meer na hem nu was hij 1 van de minder mooi mensen die hij jaren lang uitschold let op je woorden
Give thanks to Allah (s.w.t)
Douaa

Moslim(a): ja

Re: Een jongen die zo mooi was...totdat

Ongelezen berichtdoor berberse » 27 okt 2008 16:44

dit heeft me echt geraakt.. het gebeurt voordurend in dit leven.. mensen kijken niet naar het inerlijke van de mensen maar naar het uiterlijk zonder te bessefen dat uiterlijk vervaagt en innerlijk er altijd zal zijn...

thalla :loveit:
ALLAH IK HOU VAN JE... JIJ BENT DEGENE DIE ER ALTIJD VOOR ME IS EN DAAR BEN IK JE ONBESCHRIJFELIJK DANKBAAR VOOR. HAMDOELILAH YA RABB
berberse

Ongelezen berichtdoor Douaa » 28 okt 2008 11:22

dankje wel lieverdje inoeee

berberse schreef:dit heeft me echt geraakt.. het gebeurt voordurend in dit leven.. mensen kijken niet naar het inerlijke van de mensen maar naar het uiterlijk zonder te bessefen dat uiterlijk vervaagt en innerlijk er altijd zal zijn...

thalla :loveit:
Give thanks to Allah (s.w.t)
Douaa

Ongelezen berichtdoor berberse » 03 nov 2008 20:17

:wink:
ALLAH IK HOU VAN JE... JIJ BENT DEGENE DIE ER ALTIJD VOOR ME IS EN DAAR BEN IK JE ONBESCHRIJFELIJK DANKBAAR VOOR. HAMDOELILAH YA RABB
berberse

Keer terug naar Verhalen