WONDEREN VAN ALLAH s.w.t

Ben je een dromer, mijmeraar of een taaltovenaar? Kom en spring in de wereld van verhalen.

Moderator: Moderator's

WONDEREN VAN ALLAH s.w.t

Ongelezen berichtdoor Feyzaaa » 09 feb 2014 21:23

Assalama alikoum lieve zusters hier een paar wonderen van Allah die ik/mijn familieleden hebben gezien !

* Mijn oma vertelde mij: '' Toen ik nog ongeveer 30 was, had ik perongeluk een stuk van ons dorp laten verbranden. Overal was vol met vuuuuur. Ik smeekte Allah om hulp.. En in de verte zag ik oppeens tientallen witte ooievaars aankomen. Met hun vleugels wapperend boven het vuur, doofden zij al die grote vlammen! En ze verdwenen.

* En me oma vertelde mij ook: '' Toen ik 20 was en ik was zwanger van jou tante, droomde ik dat ik met bedevaart ging naar Mekka, met je tante in mijn buik. PRECIES 40 jaar later: Ik en je tante zijn samen in Mekka.

*Ikzelf maakte me op een dag groote zorgen om mijn hele goede vriendin die zich kleed als een lustobject. En toen maakte ik me zoveel zorgen dat ik huilde, ik bidde voor haar. Enkele seconden later kreeg ik via WhatsApp een bericht van haar: ''Feyza,.,. Ik wil hijab dragen, zo snel mogelijk.''

*Vorig jaar zat ik voor een paar maanden in een kliniek wegens mijn PDD-NOS.. Ik woonde dus voor een paar maanden samen met andere jongeren die ook van die psychische problemen hebben. Er zat ook jongen bij. Hij voelde zich meer een meisje. Hij wil een meisje zijn en piekerde elke dag om zijn uiterlijk en ging telkens tekeer als hij weer baardgroei kreeg..Hij begon met glazen en borden te gooien enz enz.. Ik vond dat zooo zielig dat ik voor hem ging bidden, elke keer wanneer hij flipte.. Oh Allah, Genees deze jongeman en geef hem geduld. Oh Allah leidt hem naar het Rechte Pad! Een paar dagen later ging ik vasten, tijdens iftar kwam hij bij me en hij zei op een trieste manier: Feyza..Ik begin eigenlijk meer in een God te geloven.. Hoe kan ik erin geloven? Bestaat Hij echt? En eigenlijk ja mijn ouders zijn christen, maar het christendom spreekt me eigenlijk niet zoveel aan. Ik vind de islam wel mooier en de moslimgemeenschap lijkt me ook veel aardiger en liefdevoller. enz enz..............

*Ik liep buiten, een (chinese?) vrouw liep langs me, ik glimlachte naar d'r. Zij glimlachte terug. Even later zag ik d'r weer, ze kwam haastig naar mij toe. Ik vroeg wat is er? Ze zei allemaal chinese?? dingen tegen mij. Ze had een blaadje in d'r hand. Ik las wat er op stond: tandartspraktijk. Ik wees haar de weg naar de tandartspraktijk, ze bedankte me en ging op weg. Even later raakte ik zomaar zelf de weg kwijt, een oude vrouw kwam oppeens achter me aan en ze zei: 'Meisje! Je gaat de verkeerde kant op..Je moet diee kant op!' Ik dacht Huh hoe weet jij nou waar ik heen moet ? Ik luisterde toch naar haar en had mn buurt weer gevonden..

En een paar dagen terug droomde ik dat er Allah stond in mij rechteroog.
Haast jullie naar alles wat goed is
Feyzaaa

Moslim(a): ja

Keer terug naar Verhalen